perjantai 19. lokakuuta 2012

Flormar - DC01

Olin tänään Juulian kans kaupungilla ja ostin tämän aivan ihanan Flormarin duochromen nimeltään DC01. ♥
Tämä on dupe China Glazen Swanky Silkille 8)





Ai että mää tykkään tästä! ♥ Tämä on siis kulta-vaaleanpunainen duochrome, ja jos tämä tulee teitä vastaan niin kannattaa ostaa!




Mulla katkes tuo keskarin kynsi ja se on nyt ihan töpö :/ ..
Mutta tästä kyllä tuli yks mun lempilakoista. :)

Ja sitten niihin Sonnen kynsilakkasormuksista inspiroituihin tekeleisiin.


Nämä on siis valmiita sormuksia. :) Ja tuolla näkyy nuo mun epäonnistuneet kynnet, ja nimettömästä lähti rusetti irti joten se ei näytä kovin nätiltä..


Tässä vielä lähikuva tuosta yhdestä sormuksesta, joka on oikeasti kultavihreä-turkoosi duochrome.



Nämä on vaan yksivärisiä, joissa ei vielä oo sormuspohjaa.


 Ja sitten vielä koristeltuja kiviä, joissa ei myöskään vielä oo sormuspohjaa.
Fimomassajuttuja en oo niin paljon nytten tehny, mutta katotaan jos vielä innoistuisin niitä tekemään. :)

Vielä ne epäonnistuneet kynnet:



Etusormista en ottanut kuvaa, koska niistä lähti yhdet timantit irti ennen kuvaamista. :D
Mulla on nyt sen verran pää kipee, että en jaksa kertoa noista kynsistä yhtään enempää..

Kiitos kaikille kävijöille ja myös mun vähäisille lukijoille, täällä mun blogissa on käyty jo yli 2000 kertaa ja se on mulle paljon se! :D Nyt oon kirjottanu tätä blogia 101 kertaa ja katotaan jos jollain arvonnalla saisin lukijoita lisää. :)

2 kommenttia:

  1. Oioooi. Rakastuin tohon leopardiruskeeseen sormukseen <3<3 wi satu myytävänä oleen.. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite tykkään siitä kans, kovassa käytössä on 8)

      Poista

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥