lauantai 15. joulukuuta 2012

Strassiöverit

Sain SannaTaralta testattavaksi strasseja, muistaakseni 1,5mm ja 4mm.

IMG_2680

Vähän huono kuva, mutta kyllä siitä selvää saa. :)

IMG_2686
IMG_2678 IMG_2681

Lakat mitä käytin:

* Depend - (numero kulunut pois)
* Golden Rose - 202
* H&M - Fashionista
* Flormar - U28 (en ole ihan varma)
* Seche Vite
* 1,5mm strasseja & 4mm läpinäkyviä strasseja

IMG_2685

Onneksi TransDesignin tilaus pitäis tulla ihan kohta, jossa on se jättimäinen Inm Out The Door-pikakuivattaja, koska tollasella liisterillä ei kyllä pärjää. Varsinkin jos se on noin lopussa! En kyllä ymmärrä miten ennen selvisin ilman pikakuivattajaa.. :D

IMG_2690
IMG_2687 IMG_2689

Olin pari päivää sitten isin kans kaupungilla, ku oli aikaa kulutettavana ennen mun yhtä esitystä, nii kävästiin Anttilassa ja siellä oli Trindin lakkoja 3€ poistoalennuksessa! Tämä CC108 oli ainut sellanen mun värinen, tai sellanen minkä ehdottomasti halusin :D Tai no oli siellä yks toinenkin ihan kiva väri, mutta omistan sen jo.. Ja löytyi sieltä IsaDoran cracked-lakkoja ja pieniä Lumenen lakkoja, mutta crackedejä en oikein käytä, ja Lumenet ei vain laadultaan ole mun mielestä kauhean hyviä. Mutta siis tätä mulla on vieläkin kynsillä ja varmaan tänään teen jotain koristeluja, jos jaksan :D
Vielä yhdet kynnet, mitkä tein jo joku aika sitten mun 4-vuotiaalle serkulle. :D

IMG_2241
IMG_2242
IMG_2245 IMG_2243

Vaikka itse neuvoin, että laittaa kädet päällekkäin ja asettelin vähän noita pieniä sormia, niin tuo on jotenkin nii suloista kun toinen yrittää laitta hienosti kynsiä kuvattavaksi. :')
Mutta niinkuin arvata saattaa, niin 4-vuotiaan tytön silmään pistää ensimmäisenä Hello Kitty, joten noita tarroja oli pakko saada. Kysyin sitten vielä, että jos muihin kynsiin laittaisi pilkkuja, ja se oli asiakkaan mielestä hyvä idea. Jos katsotte noita peukaloita tuossa yhdessä kuvassa, niin kellähän saattaisi olla samanlaiset? ;) Kyllä kun sukua ollaan niin ei ihme, että on samanlaiset peukalonkynnet. :D

IMG_2239

Lakat mitä käytin:
* Models Own - Soda Pop Pink
* La Femme Beauty - Shanghai (en oo ihan varma, nimi kulunut pois)
* Orly - Berry Sweet
* Pretty Woman - ?
* Seche Vite

Mulla on kyllä nyt aikainen joulu :D Tilasin Color Clubin Halo Hues-kokoelmasta Angel Kissin (Cesarsshop), voitin Rosen jouluarvonnan 1. palkinnon (!!!!!!) ja mun TransDesign-tilaus pitäis tulla varmaan viikon päästä. Mää en jaksa oottaa!! Varsinkaan jouluaattoa!
Mää oon kyllä ihan jouluihminen, rakastan siinä kaikkea! Vielä 9 päivää.. Mitenköhän mää kestän :D

Muita jouluihmisiä? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥