keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Haaste: 11 kysymystä

Eli siis sain tämän haasteen Jenniltä. Ja säännöt menee näin:

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Haasteeseen pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
Ei takaisin haastamista!

1. Minulla on absoluuttinen sävelkorva, ja todella tarkka sellainen. Eli siis jos joku soittaa vaikka  sävelen pianosta, niin tiedän korvakuulolta mikä sävel se on.

2. Osaan soittaa käyrätorvea, pianoa, kitaraa, bassoa, rumpuja ja viululla/alttoviululla jotain helppoja lastenlauluja.

3. Olen Belieber, eli rakastan Justin Drew Bieberiä yli kaiken ja olin hänen keikallaan 26.4.2013. ♥

4. En tykkää maidosta. Se on niin pahaa. Ja hajukin on jotain niin kamalaa, varsinkin lämpimässä maidossa.. D:

5. Olen tosi tunteellinen. Jos itkettää niin sitten itken oikeasti, enkä yritä pidätellä sitä. Jos naurattaa niin nauran sydämeni kyllyydestä. Tietysti eri tilanne, jos on vaikka jossain juhlissa, tai muualla missä pitäisi olla hiljaa. :D

6. Rakastan käsitöitä. Kutominen on kivaa, myös vaatteiden itse tekeminen ja tuunaaminen.

7. Jos joku ei vielä tiennyt, niin oikea nimeni on siis Sohvi.

8. Täytin 1.6. 14 vuotta.

9. Lempivärini on ollut jo 1-vuotiaasta asti vihreä, koska sain silloin syntymäpäivälahjaksi Teletappien Hipsu-pehmolelun. :D

10. Olen musiikkiluokalla.

11. Perheeseeni kuuluu isi, äiti, isosisko, pikkuveli ja kissa. ♥


Jennin kysymykset:

1. Lakkaatko kynsiäsi ? No miltä näyttää? :D
2. Millä kameralla kuvailet blogisi kuvat ? Suurin osa äitin järkkärillä, se on joku Canon Eos 573876 :D
3. Alkoholiton juoma vai holiton ? Veikkaan, että mun ei tarvi 14-vuotiaana tähän ees vastata, koska siis en juo minkään laista alkoholia ikinä.
4. Unelmiesi lomamatka ? Justin Bieberin kanssa johonkin romanttiselle matkalle lämpimään paikkaan, jossa on turkoosia vettä. 8)
5. Juhannus suunnitelmat / mitä teit juhannuksena ? Olin mökillä perheen ja muiden sukulaisten kanssa.
6. Mieleisesi kynsilakka ? No en nyt yhtä osaa sanoa, mutta pari suosikkia on Color Clubin Angel Kiss ja China Glazen Riveting.
7. Onko sinulla lemmikkejä, jos on mitä jos ei ole niin haluaisitko, minkä ? 4 vuotias harmaa maatiaiskisu Kerkko. ♥
8. Lempivärisi ? Kerroinkin jo, että vihreä.
9. Mistä sait ajatuksen blogin kirjoittamiseen ? Ajattelin, että haluan jakaa harrastustani muidenkin kanssa.
10. Salaatti vai liha ? Riippuu ihan että millä tuulella olen, mutta sanotaan että molemmat.
11. Mistä blogisi nimi sai alkunsa ? No mietin, että olen pidän tästä harrastuksesta todella paljon, ja olen koukussa siihen. Sitten katsoin googlekääntäjästä erilaisia vaihtoehtoja ja päädyin tähän. :D



Minun kysymykseni:

1. Pinkki vai turkoosi?
2. Onko sinulla sisaruksia?
3. Mikä puhelin sinulla on?
4. Lempikynsilakkamerkki?
5. Lempiartisti/bändi?
6. Milloin aloitit bloggaamisen?
7. Sinkku vai varattu?
8. Paras luonteenpiirteesi?
9. Entä huonoin?
10. Asia, josta pidät ulkonäössäsi?
11. Asia, jonka haluaisit muuttaa ulkonäössäsi?

Haastan kaikki bloggaajat jotka ovat lukijoitani ja kellä on alle 200 lukijaa! :)

1 kommentti:

  1. Ohhoh, mulla on sattunut paha kirjoitusvirhe kysymyksessä 3. Siinä pitäis siis lukea, että alkoholiton vai alkoholillinen juoma.
    Tosiaan, huomasin nyt vasta tässä näitä sun vastauksia lukiessa ja siksi tollaset vaihtoehdot et jos on alaikäinen ja siihen olis voinut vaikka kertoa lempijuomansa ja vähän se idea olikinse. :D Ei ilmeisesti kannata bloggailla yöllä ja väsyneenä kun en huomannut tota yhtään. :D Mutta juu, kiva että toteutit tän haasteen ! =))

    VastaaPoista

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥