tiistai 22. toukokuuta 2012

Kisuhaaste

Sain Sonnen kissoilta Leonardolta ja Romeolta haasteen. Vastaajana meidän 3v. karvapallero Kerkko. :)



Oletko tottelevainen vai tottelematon?

- No riippu millä tuulella oon. Osaan antaa tassun ja pari muutakin temppua, mutta joskus kyllä tekee mieli olla oikeen ilkeä. >:D Joten vastauksena vois olla, ihan molemmat.


Mikä on herkkuasi?

- Ihan ylivoimaisesti kinkku. Mutta kyllä juusto, jogurtti, mangosose ja voi käy kans. ;)


Oletko sisäkisu vai ulkokisu?

- Molempia. Melkein joka päivä oon valjaat päällä narussa ulkona, meiän isukki on tehny sellasen jännän vinssijutun että pääsen liikkumaan tosi laajasti. Muutaman kerran oon karannu, mutta kotia tuun aina. :)



Mikä on lempipuuhaasi?

- No ainakin olohuoneen rahin, nuoremman isosiskon (joka sattuu olemaan tän blogin omistaja :D) käyrätorvikotelon ja isoveljen kitaralaukun raapiminen. Ja myös nukkuminen. Melkein, joka yö meen tuon käyrätorvi-ihmisen kainaloon tai ainakin viereen nukkumaan, ja siitä sitten yöllä saatan käydä vessassa tai syömässä, ja joskus saatan hilpasta takasin viereen. (:


Mistä asiasta olet saanut eniten toruja tai mitä asiaa sinua kielletään tekemästä useimmiten?

- Pikkupoikana revin vanhemman isosiskon korut seinältä alas ja pissin niitten päälle ja kun olin just tullu tähän perheeseen, kakkasin suoraan vessan viereen ja kuinka ollakaan nuorempi isosisko polvistui valkoisilla housuillaan suoraan mun kikkareeseen. Hehhehee. :D Mutta yleensä mua torutaan kaiken maailman kankaiden repimisestä.


Oletko aktiivinen vai laiskempi?

- Jos pääsen ulos eikä ole kauheen kuuma niin kyllä aika aktiivinen kisu olen, mutta jos on huono ilma esim. sataa, niin kyllä nukkuminen yleensä vie voiton, mutta ei aina. Oon molempia.






Lempparein leikki tai lelu?

- Lempparein leikki on ehkä kuivilla herneillä leikkiminen ja sitten tykkään myös joskus virkeänä ottaa jotain sulkavempaimia kiinni. 8)



Mitä asiaa kammoksut/säikähdät eniten?

- No empäs tiedä. Ainakin pelkään lakasukoneita jotka menee meiän ohi.






Viihdytkö sylissä?

- No vieraiden ihmisten sylissä en, mutta kyllä perheenjäsenien sylissä viihdyn yleensä, usein illalla mulle tulee iltavilli ja sillon en kyllä malta olla sylissä. :--D


Tuletko toimeen muiden eläinten kanssa?

- Naapurin koiran kans joskus leikin, mutta en kauheen monen muun kanssa viihdy.
Meidän pihalla kyllä käy yks pitkäkarvan vaalea tyttökissan, että sen kanssa kyllä viihdyn. ;)



Kerkon saunapose :D

♥:llä Kerkko


En nyt laita kysymyksiä, koska mun on pakko alkaa lähteä nukkumaan, pitäis jaksaa huomenna kaks konserttia, laulaa tanssia, rokata ja soittaa. :D Mutta kaikki ketkä omistavat kissan niin saavat luvan tehdä tämän haasteen ja kysymykset voi katsoa multa tai Sonnelta. :)


Näkyillään, jos mulla tulis joku kynsienlakkausfiilis, tällä hetkellä on niin paljon muutakin mietittävää, joten kynsien lakkailut jää vähemmälle, mutta lakkaan kynnet viimeistään isosiskon rippijuhliin ja lakkaan varmasti siskon kynnet kans joten sen rumbaviikonlopun jälkeen yritän jaksaa jotain kirjotella. (;;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥