torstai 31. toukokuuta 2012

Silver crackle

Mulla on siis huomenna synttärit, ja sain jo siskon rippijuhlissa synttärilahjaksi mun tädiltä La Femme Beautyn hopean crackle/graffiti-lakan, jonka unohdin kuvata :D


Niinku kuvasta näkyy, tuo mun nimettömän kynsi on ollu ihan hirveen pitkä, mulla oo koskaan mikään kynsi ollu noin pitkä :D Mut mua alko häiritseen tuo pituusero, mutta en kuiteskaan viihtiny leikata tuota, joten se lohkes sopivasti koulussa.. Muut kynnet, varsinkin etusormenkynsi on ihan nysä.. :/


Oikeassa kädessä kynnet on suunnilleen saman pituset.


Sitten yhet kynnet ja muutama kuva siitä lakasta, mikä on pariisista. :)




Eli sain tämän lakan Pariisista mun kummitädiltä, en tiiä myydäänkö näitä Suomessa? En oo ainakaan itse törmännyt. :D
Lakkapullossa lukee että "DUO-CHROME NAILLACQUER", ja yritin kuvata sillätavalla, että tulis sitä turkoosiakin esiin, koska luonnossa, jos kattoo tietystä kulmasta, niin tämä lakka näyttää ihan turkoosilta..♥


Tuossa kuvassa näkyy, että se on aika turkoosi, jossain valossa ;)



Mulla on nyt kynnet puolivaiheessa, joten saa nähdä jos huomenna jotain synttärihumussa jaksan kirjottaa, aikasintaan sunnuntaina kirjotan varmaan jotain, koska me mennään mun serkun ylioppilasjuhliin lauantaina, eikä mulla siellä oo kynsistä kuvia..
Pitäis vielä leipoo pizzaa ja jaksaa tehä kynnet loppuun. :D Hyvää kesää kaikille, ja hyvät itkut kaikille kutosille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥