torstai 16. elokuuta 2012

Mun ensimmäinen haaste !

Anni haastoi kaikki ketkä ei oo tehny tätä haastetta. :)
Säännöt:

1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen.

2. Keksi itsestäsi/elämästäsi kuvien kera 20 faktaa.

3. Haasta 8 bloggaajaa ja kerro heille haasteesta.
Kiitos Anni! :]
Mun lempiväri on ollut vihreä 1-vuotiaasta asti.
Tykkään myös pinkistä...
ja turkoosista. :)
Tykkään kävyistä, ne on hauskoja :D
Rakastan pehmoleluja.♥
Awkward on yks parhaista ohjelmista ikinä!
Myös Degrassi. :)
 
Bad Teacher on paras elokuva maailmassa. :D
 
Kurt & Blaine on Gleen söpöin pari :) ♥


Olen yläasteella...


...musiikkiluokalla. :)


Vaikka mulla on vain yksi China Glaze, niin mielestäni siinä on paras sivellin.


Demi on paras lehti kaikista. :)


Mun lempinäyttelijä on Josh Hutcherson.♥


Meillä on harmaa 3-vuotias maatiaiskissa nimeltä Kerkko.♥


Mun lempilaulaja on Justin Bieber.♥♥♥


JVG on myös hyvä. (:


Oon harrastanu käyrätorven soittoa ykkösluokasta asti.


Oon ite opetellut soittamaan pianoa 6-vuotiaasta alkaen.


Osaan soittaa myös bassoa. :)


Oli kauheen vaikee keksiä 20 eri asiaa itestä, mutta nyt se on tehty. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥