torstai 2. elokuuta 2012

Neon watermarbling

Aattelin taas yks päivä vesimarmoroida vaikka olin melkeen varma että se ei onnistu.. Kuitenkin mun yllätykseksi melkeen kaikkiin kynsiin tuli joku kiva kuvio :)
Mulla on tosi huonoja valkosia, joku Classicin ja sitte Wild&Crazyn Montana, joka on palvellu mua uskollisesti varmaan 2 vuotta :D pari kertaa sitä oon laimentanu, mutta nyt se alkaa olla niin lopussa, että pitäis ostaa uus valkonen. No, kuitenkin vesimarmorointiin käytin Flormarin neonvihreää NO14 ja Yes Loven jotain neonpinkkiä, joka on muuten TOSI laihaa. Sitä joutuis varmaan pitkiin kynsiin laittamaan vähintään 5 kerrosta. Sen takia sen alle pitäis laittaa valkoinen lakka. Mutta vesimarmorointiin se käy hyvin, mutta siitä tulee tosi hailakka. Jospa nyt kuitenkin mentäis niihin kynsiin.



Näistä kynsistä tykkäsin tosi paljon! :)
Varsinkin tuo vasemman peukalon kuvio näyttää siistiltä.
Mulla on aika monet kynnet mitkä vielä pitäis postata, mutta yritän nyt ne saaha tänne blogiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥