tiistai 1. tammikuuta 2013

Vuoden 2012 parhaat kynnet

Hei taas! Tässä olisi kooste vuodesta 2012, eli vuoden parhaimmat, tai no oikeastaan minun mielestäni mieluisimmat kynnet joka kuukaudelta. :)


tammikuu

Tammikuu
 
En ymmärrä miten mulla on voinu olla joskus noin lyhyet kynnet! :D
Näissä ei koristelutaidot ole vielä huipussa, mutta muistan vielä kun näistä kynsistä olin niin ylpeä :D On se mukava huomata kun on koristelut kehittynyt parempaan suuntaan!

helmikuu

Helmikuu

Tätä kuvaa en isommaksi viitsinyt laittaa, koska se on niin huonolaatuinen..
Soitan siis vieläkin käyrätorvea ja siitä inspiroituneena tein nämä kynnet. Nämäkin oli silloin niin hienot ja olin ylpeä. :D
Huomaa nyt, että millä tavalla silloin kirjoitin tätä blogia ja vertaa sitä nykyiseen, niin kyllä  nykyään ainakin blogi selvemmältä näyttää. (:

maaliskuu

Maaliskuu

Taas pieni kuva.. Näistä tykkäsin myös, ja tammikuuhun verrattuna nimettömän kynsi on kasvanut aika paljon!


huhtikuu 2 huhtikuu

Huhtikuu

Nämä kuvat meni nyt ihan oudosti, mutta nämä kynnet tein kun meidän kissa lähti karkuun ja itkin melkein koko illan ja siinä samalla itkiessäni väkersin nämä. :) Loppujen lopulta se kyllä tuli kotiin.

toukokuu

Toukokuu

Tässä mulla on tekokynnet ja ne on kyllä aika lyhyet.. :D Silloin ne oli mulle tosi pitkät, mutta nyt omat kynnetkin on pitemmät. Idea oli parempi kuin lopputulos ja kuva on todella huono..

kesäkuu

Kesäkuu

Minä en kyllä nyt ymmärrä miten näitä kuvia ei saa isommaksi, mutta kyllä niistä nyt jotain selvää saa.
Nämä kuuluu varmaan mun top 10-kynsiin. Ihanan hempeät ja tyttömäiset. 8)

heinäkuu

Heinäkuu

Nämä kuuluu myös top 10-listalle. Kukkien toteutus meni vähän päin prinkkalaa, mutta muuten kyllä tykkäsin tosi paljon. (:

elokuu

Elokuu

Tässä kuussa kuvien laatu on jo paljon parempi ja opin käyttämään äitin kameraa paremmin. Äiti kyllä otti tämän kuvan.. :D
Nämä on varmaan kaikkien aikojen ihanimmat kynnet mitä olen koskaan tehnyt! Mutta myös työläimmät; n. 120 strassia vei aika paljon hermoja... Mutta tykkäsin silloin ja tykkään vieläkin! ♥

syyskuu 4
syyskuu 3
syyskuu 2
syyskuu

Syyskuu

Tälle kuulle tuli omasta mielestäni sen verran onnistuneita kynsiä, että valitsin neljät kynnet, koska en osannut niistä valita :D Viimeinen kuva on otettu heiluvassa bussissa huonolla kameralla, mutta kyllä varmaan ideasta saa kiinni. Syyskuussa mulla oli kohtuu pitkät kynnet ja ne ei kauheasti lohkeillut.

lokakuu

Lokakuu

Nämä on varmaan sitten 2. ihanimmat ja mulla oli tässä niin pitkät kynnet! ♥
Tein nämä asuun mätsäten kahden kaverin synttärijuhliin, tykkään tykkään tykkään!

marraskuu

Marraskuu

Pakko oli valita pikkuveljen tekemät kynnet, on nämä vaan niin söpöt♥

joulukuu

Joulukuu

Kynnet on jo aika kuluneet tässä kuvassa, koska mulla oli päällyslakka lopussa, joten en sitä voinut laittaa.. Mutta idean löysin veeran kynsiblogista. Tässä kyseinen postaus.


PS. Mun TransDesignin tilaus tuli eilen!! Tilasin jättimäisen Inm Out The Door-pikakuivattajan, mutta sain 2 pientä putelia.. No kyllä sekin kelpaa. :) Tilasin myös ihanan China Glazen Rivetingin!♥ Voisin tehdä tilauksesta postauksen myöhemmin.
Katsotaan milloin jaksaisin postailla rästikynsiä, niitä kun on kertynyt muutamia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥