maanantai 4. maaliskuuta 2013

Omituinen Otus

Olin yksi viidestä kommentoijasta Sonnen blogissa, joten idea on siis, että kerron itsestäni 5 omituista asiaa.

1. Jos kotona on jauhelihaperunasoselaatikkoa, minun on pakko saada siihen punajuurisalaattia, raejuustoa ja voita. Muuten se ei maistu niin hyvältä.

2. En nyt tiedä onko tämä outoa, mutta vihaan maitoa. HYI. Jäätelöä, juustoa, kaakaota ja muita samantapaisia kyllä syön/juon, mutta pelkän maidon maku ja haju saa laatan lentämään.

3. TV:n äänenvoimakkuus ei missään nimessä saa olla esim. 2, 4, 6, 9, 11, 14 jne. 1, 3, 5, 7, 8, 10, 12, 13 jne. kyllä kelpaa.

4. Mulla on kamala kynttiläfobia. Se alkoi siitä, kun meidän kissa käveli kynttelikön vierestä ja toinen kylki syttyi palamaan. Aloin kiljumaan kuin palopilli ja kisu juoksi äkkiä sohvan alle ja tuli sammui kovassa vauhdissa. Siitä asti olen pelännyt kynttilöitä.

5. Tämäkään ei välttämättä ole outoa, mutta Kerkko, siis tuo liekehtivä kissa tulee melkein joka ilta mun kainaloon nukkumaan. Mun on vaikea alkaa nukkumaan jos se ei ole edes viittä minuttia vieressä. ♥

Kauhean monella on jo ollut tämä haaste, joten haastan kaikki jotka ei vielä ole tehnyt tätä! :)

Ps. Kynsiä laitan blogiin huomenna jos jaksan. Olen ollut flunssassa jo muutaman päivän ja ääni kärsi niin pahasti että kuulostan ihan pojalta jolla on äänenmurros. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥