maanantai 8. huhtikuuta 2013

Arvontavoitto!

Eli voitin Hannelen Künsii-blogin arvonnan, ja ette osaa kuvitellakkaan millanen ilme mulla oli, kun huomasin sen. :D


IMG_5079

Tässä siis koko palkinto. 6 kynsilakkaa, joista mulla 1 on, mutta kyllä sille löydetään uusi koti. (: Huulitatuointi, kynsifoliota, kynsiliima ja hyrrä erilaisia niittikoristeita. ♥

IMG_5082

Mavala - Black Velvet ja Golden Rose - 08, joka minulla jo on. Huulitatuointi oli myös kiva yllätys, koska olen halunnut niitä kokeilla jo jonkin aikaa.

IMG_5086

Kynsiliima, kynsifolio ja niittikoristeita. Justiinsa oon innostunut niiteistä, joten hyvään saumaan tuli. ♥

IMG_5087


Essence 13 - Mr and Mrs Glitter ja 122 - Chic Reloaded ja Depend Holografic 2027 & 2030. Oi että oon innoissani näistä!

IMG_5090

Lopuksi vielä Hannelen omatekemät korvakorut, jotka jäivät ensimmäisestä kuvasta.

Muutaman päivän kuluessa on tulossa 2 videotutoriaalia, sen takia kynsipostaukset on jäänyt vähäisiksi lähiaikoina, koska haluan postata kynnet videon mukana. Mutta hyvää kannattaa odottaa. ;)

Ps. Olen väsynyt, enkä jaksa oikolukea tätä, joten postaus saattaa sisältää kirjoitusvirheitä tai muuten vain kirjoitettu epäselvästi. :D

6 kommenttia:

  1. Kivan arvonnan olet voittanut! Ja en ainakaan minä löytänyt mitään epäselvää tekstistä. :)

    VastaaPoista
  2. Onnea! Mä en ikinä voita mitään. :D
    Sulla on älyttömän ihana blogi!
    Liityin lukijakses, pidän itekki kynsiblogia:

    http://mylifewithnailart.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ajattelin itse myös, että en itse ikinä voita mitään, mutta nyt olen voittanut jo 3 arvontaa, joten Belive, ja Never Say Never.♥

      Poista

Asialliset kommentit tervetulleita. ♥